Wyświetlanie 1–24 z 56 wyników

Zbiorniki na olej napędowy

%
NOWOŚĆ
2 300,00  (Cena z VAT: 2 829,00 )
%
NOWOŚĆ
2 700,00  (Cena z VAT: 3 321,00 )
20 600,00 24 500,00  (Cena z VAT: 25 338,00 )
12 500,00 15 300,00  (Cena z VAT: 15 375,00 )

Zbiorniki na olej napędowy - od wyboru do eksploatacji

Wybór odpowiedniego zbiornika na olej napędowy jest kluczowy dla bezpiecznego i efektywnego przechowywania oraz dystrybucji paliwa. Rodzaj zbiornika, konstrukcja, pojemność, atesty i gwarancja — to wszystko na wielkie znaczenie. Na rynku dostępne są różne zbiorniki paliwowe, które różnią się:

  • konstrukcją,
  • materiałem wykonania,
  • zastosowaniem.
  • W przypadku bezpiecznego przechowywania paliw do silników wysokoprężnych niezbędny jest zbiornik dwupłaszczowy to rodzaj zbiornika, który składa się z dwóch warstw zapewniających dodatkowe zabezpieczenie przed wyciekiem paliwa. Wśród popularnych modeli zbiorników dwupłaszczowych można wymienić Kingspan Fuelmaster®, zbiornik dwupłaszczowy Fortis oraz zbiornik dwupłaszczowy JFC. Każdy z nich charakteryzuje się wysoką jakością wykonania, trwałością oraz odpornością na korozję.

    Zbiornik stalowy na olej napędowy - cechy i zastosowanie

    Zbiornik stalowy dwupłaszczowy wykonany jest ze stali, który również posiada dwie warstwy, zapewniające dodatkowe zabezpieczenie przed wyciekiem oleju napędowego. Stalowe zbiorniki dwupłaszczowe są wytrzymałe, odporne na uszkodzenia mechaniczne oraz korozję, co sprawia, że są idealne do przechowywania oleju napędowego przez dłuższy czas.

    Zbiorniki na olej napędowy - mobilne i stacjonarne

    Zbiorniki mobilne na olej napędowy można łatwo przenosić z miejsca na miejsce, dzięki czemu są idealne dla osób, które potrzebują elastyczności w dystrybucji paliwa. Z kolei zbiorniki stacjonarne na olej napędowy są przeznaczone do stałego montażu w jednym miejscu, co sprawia, że są odpowiednie dla dużych obiektów przemysłowych czy rolniczych. Porównując te dwa rodzaje zbiorników, warto zwrócić uwagę na ich zalety i wady. Zbiorniki mobilne są łatwe w transporcie i montażu, ale mogą mieć mniejszą pojemność niż zbiorniki stacjonarne. Zbiorniki stacjonarne z kolei są trwalsze i mają większą pojemność, ale ich instalacja może być bardziej skomplikowana i czasochłonna.

    Zbiornik do przewozu paliwa - kiedy jest potrzebny?

    Zbiornik do przewozu paliwa jest niezbędny w sytuacjach, gdy konieczne jest dostarczenie oleju napędowego do różnych lokalizacji, na przykład na budowach, w rolnictwie czy w transporcie. Tego rodzaju zbiorniki są przystosowane do montażu na pojazdach, co umożliwia szybkie i bezpieczne przemieszczanie paliwa. Wybierając zbiornik do przewozu paliwa, zwróć uwagę na jego pojemność, materiał wykonania oraz system zabezpieczeń przed wyciekiem.

    Konstrukcja i pojemność zbiorników na olej napędowy

    Konstrukcja zbiornika na olej napędowy ma kluczowe znaczenie dla jego trwałości, bezpieczeństwa oraz wydajności. W zależności od rodzaju zbiornika konstrukcja może się różnić pod względem materiałów, z których jest wykonana, oraz liczby warstw. Pojemność zbiornika jest również istotnym czynnikiem, który wpływa na ilość paliwa, jaką można w nim przechowywać.

    Jakie ilości oleju napędowego może pomieścić zbiornik?

    Ilości oleju napędowego, jakie może pomieścić zbiornik, zależą od jego pojemności. Zbiorniki na olej napędowy są dostępne w różnych rozmiarach, począwszy od małych zbiorników o pojemności kilkuset litrów, aż po duże zbiorniki o pojemności kilkudziesięciu tysięcy litrów.

    Układ dystrybucyjny w zbiorniku - jak działa?

    Układ dystrybucyjny w zbiorniku na paliwo składa się z kilku elementów, które współpracują ze sobą, aby umożliwić efektywną dystrybucję paliwa. Głównymi składnikami układu są pompa, dystrybutor paliwa, przewody oraz zawory. Pompa odpowiada za przemieszczanie paliwa ze zbiornika do dystrybutora, który z kolei pozwala na kontrolowanie ilości pobieranego paliwa oraz monitorowanie zużycia. Przewody łączą poszczególne elementy układu, a zawory kontrolują przepływ paliwa oraz zabezpieczają przed ewentualnymi wyciekami.

    Filtr paliwa - dlaczego jest ważny?

    Filtr paliwa odgrywa kluczową rolę w zbiorniku na paliwo, ponieważ zapewnia czystość paliwa oraz chroni silniki pojazdów i maszyn przed uszkodzeniami. Filtr paliwa usuwa zanieczyszczenia, takie jak kurz, rdza czy woda, które mogą dostać się do paliwa podczas przechowywania lub transportu. Dzięki temu paliwo trafiające do silnika jest czyste i wolne od zanieczyszczeń, co przekłada się na lepszą wydajność silnika oraz dłuższą żywotność. Warto regularnie kontrolować stan filtra paliwa oraz wymieniać go zgodnie z zaleceniami producenta, aby zapewnić optymalne działanie zbiornika na paliwo z pompą i układu dystrybucyjnego.

    Zalety posiadania atestowanego produktu

    Zbiornik z atestem spełnia określone normy i wymagania techniczne, co przekłada się na większe bezpieczeństwo oraz trwałość. Posiadanie atestowanego zbiornika na olej napędowy ma wiele zalet:
  • Bezpieczeństwo - atestowany zbiornik jest wykonany zgodnie z normami,
  • Trwałość - zbiornik z atestem jest wykonany z wysokiej jakości materiałów,
  • Uznanie przez ubezpieczyciela - posiadanie atestowanego zbiornika może wpłynąć na niższe składki ubezpieczeniowe oraz lepsze warunki ubezpieczenia.
  • Zgodność z przepisami - zbiornik z atestem spełnia wymagania prawne, co ułatwia procesy związane z uzyskaniem pozwoleń czy kontroli.
  • Masz pytania? Skontaktuj się
    sms
    whatsapp
    phone